RixFM Festival 2007

Ja, nu är det ju snart två veckor sen man var på RixFm Festivalen i Luleå. Det var trevligt. Lite halvt otur med vädret bara. Det smådroppade lite ibland, så det var ju ändå inte så farligt. Hade ju varit roligare om det var som förra året, då man kunde vara där i kjol och t-shirt. Det kunde man definitivt inte nu. Hade en hel del kläder på mig, och jag frös lite ändå. Med en hel del kläder menar jag ett linne, en tunn tröja, en fliskofta och en tjocktröja. Det är mycket kläder det!

Här kommer några bilder på några av dom som var där.
 
image45
Anders Johansson

image46
Danny

image48
E-type och en halvnaken Gert Fylking

image49
Ola


Bäst var nog Danny, Ola och Anders. Emilia verkade inte bara lite hög på något. Börjar man skrika mitt i en ballad är man inte riktigt hundra. Tror jag... Men men. Hade en trevlig stund med min bror och hans tjej i alla fall.


Dagens ordspråk:
"Hjältar kan också gråta."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0