Sex med Elijah Wood

Ja, imorse hade jag sex för första gången, med Elijah Wood. Alla tycker det är jättekonstigt att jag aldrig har drömt en sexdröm förut, men vad kan jag göra åt de? Jag bestämmer ju inte själv vad jag ska drömma. Nåja, nu har jag ju då gjort det. Med en kändis dessutom. Inte illa tror ni då, men det var just det de var. Han visste absolut ingenting om sex eller hur man ens kysser någon. Försöker man hångla med nån på halsen är det riktigt illa! Men men, jag skratta ganska gott då jag vaknade och tänkte på vad jag hade drömt.
 



Jag och en kompis har cyklat broarna runt idag. Vet inte riktigt hur långt det är, men det tog då ganska exakt 90min. Känns skönt nu såhär efteråt. Över en mil måste vi då ha cyklat. Säg mellan 1-2mil, då kan det inte bli fel! Tror jag.

Måste hoppa in i duschen nu, för jag måste göra lite ärenden på byn innan jag börjar jobba kl 16. Så hej hopp, cykellopp!

Dagens ordspråk:
"För varje hjälte krävs ett lagom antal fegisar."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0