Under ombyggnation

Jag har ju som sagt att det här ska bl en bakblogg, och jag håller mitt ord. Det är bara det att det är sommar nu, och då vill man inte sitta inne för mycket, utan vara ute och sola och bada och vara med kompisar. Nu har det ju som inte varit något sånt väder, men sommar innebär även en massa jobb. Det är den enda tiden på året då jag vet hur jag jobbar i två månader framöver, och det är alltid heltid. Man vill ju jobba så mycket som möjligt, för man vet inte hur mycket man får jobba sen efter sommaren, eller om man ens får vara kvar här. Sen så har jag varit borta som alla lediga dagar. Midsommar i stugan, stan en dag, Vidsel och Boden helgen som var. Så, därför tar det lite tid med att göra om den här, men jag har börjat så smått, så förhoppningsvis dröjer det inte hela sommaren innan det är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0