12 timmar senare

Jag vaknade för ganska precis 12 timmar sen. Vet inte hur jag kunde sova så himla länge, men det gjorde jag. Och eftersom jag gjorde det så behövde jag det säkert också. Vaknade 5 i 11 av att mammas mobil ringde. Trodde inte att klockan var så mycket, men det var den. Så dagen idag har som gått ovanligt fort. Helt plötsligt var klockan 13:30, och sen var den nästan 16.

Har nu hunnit träffa Martins kompis Fabio, ingen aning hur han stavar det men det uttalas så där i alla fall. Han fick smkaa på palt, och sa att det inte var så dumt. Men han sa även att han blev mätt på en palt, så vi tror inte att han tyckte det var så gott. Han var bara artig. Då tyckte han nog om det torkade renköttet lite mer.

Jag har hunnit packa allt utom tandborste och så inför imorgon. Har förmodligen 3 lekar som klart, men sen har jag ingen aning, ska prata ihop lite med Emmy och Stina imorgon. Skönt att det börjar först kl 12, så vi far kl 11. Då hinner man ju sova ut och så hinner man ju med lite annat också. Hade tänkt gå ut och gå ikväll sen jag kom hem, men klockan rusade iväg, och nu kändes det lite sent. Är dessutom mörkt ute. Så då tar jag nog promenaden i morgonbitti istället.

Jag borde nog gå och sova nu, men frågan är om jag kommer kunna somna, eftersom jag bara varit vaken i 12 timmar. Men man kan ju alltid göra ett försök, annars får man ju aldrig veta.

Läste runt på lite bloggar, och shit vilka fjortisar man kan hitta! Det är helt sjukt! Finns det verkligen sådana människor? Otroligt alltså... Man blir ju nästan chockad...



Min och mammas "frukost" idag, gjord på banan, jordgubbar, sojamjölk och lätt vaniljyoghurt.


Hur snygg får man bli en vanlig måndagskväll?


Faster fick vara barnvakt i 5 minuter idag. 


Så här härligt kan det bli en dag på stranden.


Lite djup måste man försöka vara ibland.


"Ett barn är en ängel vars vingar krymper i takt med att benen växer."

- Kinesiskt ordspråk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0