Bara ta det lugnt

Efter att vi for från mammas moster så började jag må illa. Lite vatten och samarin så blev det bättre. Och så fort vi satte oss i bilen igen så började jag må dåligt, igen. Fast den här gången var det mest huvudvärk. Det är bara det att börjar jag må dåligt så är som hela dagen förstörd. Lyckades somna i bilen på väg hem, och när jag kom innanför dörren släppte jag bara allt jag bar på och la mig i soffan. Försökte somna om igen, men det blev för varmt. Så nu har jag sett ett avsnitt av Supernatural. Mår inte dåligt längre, men är jättetrött och slö i hela kroppen. Så nu ska jag bara kolla runt lite här, sen ska jag göra mig en milkshake och lägga mig i soffan igen och fortsätta se Supernatural tills Lipstick Jungle börjar kl 21. Ska även ta och föra över bilder från brorsans USB till datorn och bränna två skivor. Tror jag fyller Mp3arna imorgon efter jobbet i stället.

Nåja, här kommer en bild på hur min gurka ser ut nu. Sist ni såg den var den ca 10 cm. Nu är den nog närmare 30 cm och någon dag i veckan kommer den klippas ner för att avnjutas innan avresan.





"Visst måste man tro på turen. Hur skulle man annars förklara sina kollegors framgångar."

- Jean Cocteau

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyckte den såg så liiiten ut på andra bilden NU ser man ju att den växt!!!!Snyggurka!

2009-08-24 @ 19:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0