Barfota

NU har jag gått barfota ända från Apeln och hem, gräs första biten och asfalt sista biten. Jag var liiite skitig under fötterna då jag kom hem. Men nu är dom rena, har tvättat dom i handfatet, precis som Erika sa.

Hitta Nemo var jättebra, nästan roligare än vad jag minns den! Så den ska införskaffas någon gång i framtiden. Jag ska se den med Isabelle när tiden är inne.



Annika söt i solen.


Den vackra utsikten.


Snyggt moln!


Nu blir det tack och godnatt. Klockan är 23, och man ska upp hyffsat tidigt. Får inte glömma att väga mig och packa ner pappersnäsdukar imorgon bitti.



Älvsbyn by night.


"Jag kommer mycket väl ihåg ert namn, men har alldeles glömt bort ert ansikte."

- William Spooner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0