Bärskogen

Har följt mormor och morfar till bärskogen idag. Men inte finns det mycket bär inte. Man får kämpa för att få ihop några kilon, kämpa extra om man heter Lotta. Det är inte något jag älskar att göra direkt, men en extra gratis slant är det väl värt.

Precis då jag höll på stänga av datorn igår kom jag på att jag glömde skriva en sak i bloggen, men jag orkade inte starta upp den igen. Men igår var en speciell dag, då blev Isabelle 1 månad! Tänk att det är en månad sen hon spred sådan stor lycka över oss! Samtidigt som det känns som att det var igår, känns det som att hon har funnits här så länge. Men tiden går ju fort, det är väl därför. Eller så är det för att man börjar bli gammal själv.

Åt köttsoppa till middag, mycket gott! Sen dog jag. Somna en stund på soffan hos mormor och morfar, den är som magisk den där kökssoffan. Sen när jag kom hem blev det dusch och sen film med mamma. En film av äldre slag var det, men det var ganska bra.

Nu blir det att läsa en stund, och så godnatt sen. Är fortfarande halvdöd. Ha de!


"Folkets längtan efter frihet kan i det långa loppet inte slås ner. den kommer att leva och segra till sist."

- Olof Palme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0