Bye bye Sweden

Nu är helgen över, och jag är inte stressad längre. Så skönt! Ville bara börja gråta i fredags, men efter några timmar med NUS så la sig som lugnet över mig. Har gått ganska bra att spela faktiskt. Fredag gick den låten jag inte kunde så dåligt det bara kunde gå. Men idag då vi övade den första gången satt nästan allt! Jag blev så lycklig! I did it! Sen så tyckte stämledaren att jag skulle prova på en förstastämma på en av låtarna, så då bytte jag och första fagottisten noter på en av låtarna. Detta skedde precis innan vi skulle hem, så jag har inte hunnit spela igenom det än, men det får jag prova när jag kommer hem igen.

Bröllop igår. Gud, så fina dom var! Ramona var så himla vacker! Jag vill också stå i vit klänning, slöja och fin i håret. Men det dröjer nog.. Det blir väl av så småningom.




Nu är nästan allt nerpackat. Det är lite smågrejer kvar bara, så som min tandställning och lite pålägg. Annars tror jag vi har allt. Johan, Zara och Isabelle har varit förbi, första gången hon hälsar på sin faster. Hon är ju sötast i världen! Åh, vad jag kommer sakna henne. Mamma också. Men då vi kommer hem tror jag vi lånar henne hela dagen. Minst!

Nu är det bäst jag går och sover, ska ju hinna med litegrann imorgon också. Dammsuga, duscha, packa, luncha. Och åka iväg. Hinner nog inte blogga någonting imorgon, det är därför jag säger hej då nu. Så, HEJ DÅ! ha det så bra, och ta hand om början på hösten åt mig.



So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Men de dröjer nog" säj en som inte vill stå bredvid dej vid altaret?

2009-09-02 @ 20:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0