Djurplågeri

Hur sjuka kan vissa människor bli egentligen? Dom måste ha någon allvarlig störning, för jag vet inte annars vad det kan vara. Läste just på AftonBladet om att endast 3 stycken fick fängelse för djurplågeri förra året, fast alla egentligen borde ha fått det. Utsätt dom för samma sak som dom utsatta stackars försvarslösa djuren, då ska vi se om dom fortsätter efter det. Jag blir så arg och ledsen. Ibland hatar jag världen vi lever i, eftersom det finns så mycket sjukt och hemskt här. Och allt är människornas fel! Varför kan inte alla vara "normala"? Varför kan inte alla sluta upp med dumheterna? Usch, jag blir så ledsen...



Kommentarer
Postat av: sandra

riskfritt=) han kikar bara på blocket och vet knappt att jag har en blogg! hehe

2009-08-25 @ 22:03:30
URL: http://filipsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0