I väntans tider

Sitter nu hos mammas moster i Luleå och hoppas att dom ska bli klara snart. Klockan är redan 14, och jag vill hinna gå på stan ett tag. Tycker inte om att stressa på stan, man ska kunna strosa runt i sin egen takt. Men det får väl bli så att man tar halva stan idag, och resten på torsdag.

Har ätit lunch här, riktigt gott blev det dessutom. Rökt abborre, pressad potatis och sås. Och så allt på tunnbröd. Mums! Sen blev det hallonpaj med vispad grädde till efterrätt, riktigt gott det med!

Ikväll blir det att se Lipstick Jungle och sen sista Prison Break-avsnittet. Känns lite vemodigt, för jag tror ju inte det blir någon mer säsong. Och sen blir det att skynda sig att sova, för jag måste ju upp och jobba imorgon, börjar kl 7.

Nä, nu ska jag fortsätta fördriva tiden. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0