Packningen "klar"

Ja, då har man packat ner allt det man kan packa ner nu. Alla kläder utom klänningen jag ska ha på bröllopet är i resväskan nu. Sen inför lägret så är sängkläderna nerpackade. Jag får packa ner duschgrejerna imorgon, och ett par byxor. Då har jag allt klart där.

Nu ska jag ta och öva lite på styckena som ska spelas i helgen. Och sen blir det väl lunch och så baka lite. Och efter det blir det nog en sväng förbi Johan och Zara för att hämta en kofta och lämna lite nybakat. Och snusa på lillan förstås!

Så, mot fagotten då alltså...

Kommentarer
Postat av: sofia

tack! :) då ska jag ladda med mat och en bra bok till a-jaur.

2009-08-26 @ 16:00:09
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0