True Blood

Nu har jag sett första avsnittet av True Blood. Den verkar då bra, så det blir att fortsätta se den! Fast, har jag börjat se en serie kan jag ju som inte sluta. Jag måste se vad som händer, och sen tycker jag nästan aldrig att en serie är dålig. Men nu blir det ju inte att se serier på drygt två veckor. Blir mycket att se sen då man kommer hem. Och Idol börjar ju om den 7 september eller något sånt. Jag kommer inte följa det lika slaviskt som tidigare, men uttagningarna är det ju som är roligast att se!




Sen förra inlägget så har jag postat en hemlis, gått upp till graven och rensat ogräs, gått hem igen. Sett nr 048! Yes! Sen har jag gjort 24 vita och bruna kladdkakemuffins. Och tyvärr har jag ätit två också. Usch, jag mår nästan illa för att jag inte ska äta det! Men då har jag bestämt mig för att kliva upp tidigare imorgon och gå en promenad innan jag börjar jobba. Börjar ju turligt nog 8, så det blir väl att stiga upp halv 7, ta promenad, duscha, äta frukost och sen fara på jobbet. När jag slutar blir det att skynda sig till Zara och hämta koftan, hem och byta om och sen gå till busstation för att ta bussen till Luleå. Och där blir det shopping och biosar! Vad säger man egentligen, en bio två bio-vadå? Det får bli biosar. Fast det ser konstigare ut i skrift än vad det gör i huvudet. Nåja..

Godnatt på er gott folk! Och godnatt på dig min "hemliga beundrare"!


"Om du har hört det här tidigare, avbryt mig inte, för jag vill höra det igen."

- Groucho Marx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0