Ensam igen

Så var man ensam igen. Zara har varit och hämtat sin älskling, så nu ska jag strax se på CSI och sen ska jag gå och sova. Ska nog se första avsnittet på sjunde säsongen av Scrubs först. Jag var tvungen att se dom sista avsnitten av sjätte säsongen, känns som att jag sett alla avsnitt utom det sista. Konstigt...

Imorgon ska jag försöka göra en massa nytta. Ska dammsuga och skura hade jag tänkt. Kanske dammtorka lite. Sen ska jag byta i sängen så jag får mitt tjocka varma täcke, har frysit för många nätter nu. Sist men inte minst ska jag se om jag kanske hinner tvätta någon maskin också. Hade egentligen tvättid i torsdags, men då följde jag ju till Luleå för dophandling och sjukbesök. Känns även som att jag skulle vilja ta fram granen, men den får nog vänta till i helgen eller till veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0