Inte många knop

Idag har man inte gjort många knop. Vaknade vid 9 av att Isabelle pratade högt som tusan, så det var bara att stiga upp. Då hon sov sin frukostlur så såg jag och mamma The Bourne Identity. Sen har vi spelat lite femhundra, mamma vann första rundan, men andra rundan leder jag. Fast vi har inte hunnit spela klart än. Vad har man mer gjort då? Ätit stuvade makaroner och julskinka till middag, det har ni nog aldrig gjort förut skulle jag tro.

Vad har man mer gjort? Gullat med Isabelle, börjat se The Bourne Supremacy och mitt i den somnade jag visst. Har ju som sovit middag alla dom här senaste dagarna, det är tröttsamt att ha ont i ryggen och bara ligga ner. Så jag somnade en stund. Sen har jag sett Robinson med Zara och Bella.

Imorgon blir det väl en lat dag som vanligt, man kan ju inte vara överaktiv nu direkt. Stel i ryggen, och så har smärtan börjat vandra ner i ena höften. Jobbigt. Igår var det ju som bra, smärtsett alltså. Men men. Så småningom är jag väl frisk igen.

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0