Juldagen

Vaknade 10 imorse, steg upp och gjorde frukost. Sen såg jag och mamma Polarexpressen, spelade in den igår. Sen har jag varit duktig och vikt en massa tvätt. Det första nyttiga jag har gjort sen jag fick ryggskottet.

Har nu suttit och läst en massa bloggar och håller nu på att blogga. Känner att jag behöver ställa mig upp eller lägga mig ner ett tag, för att sitta är faktiskt värst. Har egentligen inte så ont nu längre, men efter att inte ha rört ryggen på 3 dagar blir man väldigt stel kan jag lova. Och jag tror det är därför det är jobbigt att sitta. Men jag är glad över att jag kan plocka upp saker från golvet nu och ta på mig sockorna själv! Man tänker inte på hur handikappad man blir om man inte kan röra ryggen, men det blir man. Men det är på bättringsvägen, och nu väntar jag bara på att få komma till sjukgymnasten på måndag.

Vad fick nu för julklappar igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0