Kladdkaka deluxe

Idag har jag bakat två kladdkakor! För att se bilder och recept får ni allt gå in på bakbloggen, bilderna ligger i kameran och inte på datorn. Och jag orkar inte sätta in kamersticket i datorn nu. Men för er som undrar så är det en kladdkaka med marshmallows och en med polly. Har smakat den med Polly ikväll, och den blev god! Lite för lite kladdig, men men. Har man ätit den då den fortfarande var varm har den nog varit lite kladdigare, men det var lite kladd i botten ändå.

I övrigt har jag, mamma, mormor och morfar varit ner till farmor en sväng. Tror hon bjöd på 8 olika sorters fika! Men sådan är min farmor. Vissa säger att dom ska på Doris café när dom ska och hälsa på henne, och det är då ingen lögn.

Spelade miljonbingo idag, och jar var nära på 3 ställen att vinna massa fina saker. Antingen världens största TV, bo på världens lyxigaste hotell (7 stjärnigt) eller en cabriolet. Men inte vann jag inte. Snyft. Sen har jag spelat kort med mamma och Zara, för dom är här igen! Glad!

Nu har jag ont i ryggen, så det är bäst man gör sina övningar och sen går och lägger sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0