Storforsen Julmarknad

Idag har jag varit på Storforsen Julmarknad tillsammans med mamma, mormor, morfar och hans syster Maja. Mycket trevligt. Fanns mycket att titta på också. Som till exempel det här:


Sötmorfar fick en ny kompis.

Såg även en skymt av tomten, men då var vi lite kalla så vi for hem. Väl hemma blev det lussebullar, kakor och tårtrester. Mycket gott! Sedan såg vi reprisen av Robinson. Och sen lämnades jag ensam. Passade på att se NSIC:LA innan jag skulle och lyssna på denna kör i Storfrosens Kapell:


Älvsbyns ungdomskör Accent. Himla vad duktiga dom är!

Efter att ha lyssnat på dom så passade jag på att försöka ta en bild av forsen i mörker, men det gick inte bättre än så här:


Storforsen by night.

Och så har jag varit och hälsat på Erika nu ikväll. Hon vann i Game of Life, men jag vann i Singstar.

Nu ska jag se One Tree Hill innan jag lägger mig för att sova. Imorgon blir en mysig dag, för då får jag ha lilla Isabelle alldeles för mig själv! Ska barnvakta medan hennes mor och far jobbar och IKEAr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0