Bilder på händelser senaste dagarna


Vaniljmuffins med kola i och mjölkchokladöverdrag med kolakross på.


Den blivande bruden Ramona!


Vaken tjej för en vecka sen.


Sovande tjej i måndags.


Sover i farmors famn i onsdags.


Äntligen vaken! Några timmar efter föregående bild.


Fundersam. Tror det var en fis som härjade.


Snyggaste tjejjan!


Jag igår på möhippan.


Jag idag efter jobbet.


Handväska Indiskan, sandaler Scorett.


Sportlinne H&M.



Jag var en riktig shopoholic i onsdags. Köpte även två BHar på Lindex, på rean. Tag två betala för en. Så jag fick mig två BHar för 49,50kr! Inte dåligt va!?

Nu väntar jag bara på att Erika ska höra av sig så vi får fara iväg på Lulekalaset. Ska se Tomas Ledin och en massa folk. Antar jag. Är nog svårt att låta bli att se en massa folk. Blir nog någon karusell också. Imorgon blir det bungyjump med Anton! Längtar! Och så karuseller. Och så ska jag köpa sockervadd ikväll tror jag. Lät nästan gott.

Ha det gott folk, blir Zylom nu!


"Vi är på gång, vi är laddade, vi är tända."

- Tomas Ledin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0