Blåslagen

I morse när jag vakna upptäckte jag att blpmärket på armen hade växt. Det syntes ju knappt då jag fick det, men efter lite mer volleyboll så syns det mer, och har blivit större. Det är ju inte stort eller syns ens mycket, men det är som kul att man (jag) kan få blåmärken av att spela volleyboll.


Blåmärket, som egentligen är rött.

Nu ska jag strax iväg till jobbet igen, jobbar delad tur idag. Så ska bara skriva färdigt det här, sen far jag.
Fick en komplimang idag av en som jag inte skulle ha velat få en av, pga vissa omständigheter. Men den komplimangen får bli dagens ordspråk. Bjuder även på en bild som jag tog i morse vid halv 7, strax innan jag skulle iväg och jobba.




"Satan va snygg du har blivit förresten."


Kommentarer
Postat av: Emma

Måste ju hålla med föregående talare ;) + att du är "avundsjukande" brun också!! Fuskit :P Har precis påbörjat semestern, men inte en sol så långt ögat kan nå :P

2009-07-05 @ 23:35:28
URL: http://www.lemmal.devote.se
Postat av: AMANDA - ♥

aj!!

2009-07-07 @ 18:06:15
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0