Desperate Housewives

Äntligen! Som jag har längtat efter att få se alla dessa missade avsnitt! Tack mamma! Alla DH-avsnitt som har gått i vår har mamma spelat in åt mig hemma, för jag låg lite efter, och skulle aldirg ha hunnit se ikapp och se det på sändingstiden på TV. Dessutom gick det en annan serie på 3an som jag också såg, så jag skulle inte ha kunnat välja riktigt. Men nu idag har jag hunnit se 4 avsnitt eller något liknande, känns bra! Fast ändå inte... Ligga i soffan, vicka på tårna och äta godis och chips känns inte så bra. Men, jag ska bara byta om och GÅ till jobbet nu. Där blir det att springa fram och tillbaka, och sen då jag slutar så ska jag och Erika ut på den dagliga rundan på Åsen. Då känns det redan bättre.

Vad som inte heller känns bra är att jag egentligen borde ha sett ett DH-avsnitt mindre idag och dammsugit och städat undan lite istället. Men jag hinner ju plocka undan lite ikväll, och så dammsuga innan jag ska på AF imorgon. Kändes långt ifrån peppande att gå dit. Har glömt och skjutit upp mitt jobbsökande, så det blir väl att göra det ikväll också. Dessutom väntar jag på timnrapporter från Lönekontoret som visst aldrig kommer. Börjar behöva dom snart, för annars blir väl A-kassan sur på mig för att dom får papprena försent. Men vad kan jag göra? Hon på Löner måste ju bläddra tillbaka mer än ett år i alla timrapporter, kan inte vara kul. Men men..

Nu måste jag dra! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0