Ice Age 3

Idag var jag, mamma, Zara, Jennifer och Erika och såg Ice age 3 - det våras för dinosaurierna. Den var bra och rolig, men den var nog sämst av Ice Age-filmerna. Tycker nog att första är bäst, men det är länge sen man såg dom.

Jag, mamma och Zara har spelat game of life, jag vann! Nu ska vi + Johan se en film vi har hyrt, Allt flyter tror jag det blev. Den där svenska filmen om några medelåldersmän som bildar ett konstsimlag. Hoppas den är bra. Tur det är en komedi i varje fall.





Känns inte kul längre med sommarfesten, men om den blir av är det ju klart jag ska dit! Kommer ha roligt, men inte alls lika roligt som jag skulle ha kunnat ha. Jag kan ingenting mer göra nu, det är bara att vänta och se. Man kan inte bestämma för någon annan, inte om en enda sak här i världen. Bara tråkigt att det måste bli så här...
 Någon som är sugen på förfest? Känns som att det behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0