Iväg och svettas

Slutar om några minuter nu, men innan jag drar hade jag tänkt slänga iväg ett snabbt blogginlägg. Ska iväg och spela fotboll då jag slutat, ska bara hem och byta om. Sen ska jag och Erika ut och gå, antar jag.

Igår var det Diggiloo, jättebra! Thomas är ju bara för rolig! "Snälla, snälla", och så ivägjagad. Riktigt bra och roligt, alltihop! Brolle fick mest jubel, sen Kevin tror jag. Mojje sjöng roligast låtar, så som "Lille katt" och "Blinka Lilla" med hårdrocksriff som intro.

Bilder kommer så småningon upp här och på pixbox, tog bara 356 bilder igår, så jag måste rensa litegrann känner jag. Men ca 100 st av dom tog jag på forsen och döda fallet och så. Vattenbilder. Resten är från Diggiloo.


BYE


"Barn är fattiga människors rikedom."

- Peder Syv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0