Jättetrött

Har varit som en zombie ikväll. For upp till mormor och morfar och åt palt, och efter det så somnade jag en stund. Och på vägen hem till Vidsel igen så hann jag jäspa minst 10 gånger. Är fortfarande trött, men jag har då inte somnat framför tvn än. Ser på "My Boss´s Daughter", vet inte om den är bra eller ej, men jag ser den i alla fall. När den är slut ska jag gå och sova. Hade nog kunnat lägga mig halv 8 då vi var hemma, men det kändes inte riktigt rätt.

Imorgon fyller pappa år, och jag missar hela kalaset. Dom kommer runt 14, och då har jag redan jobbat i 1,5 timmar. Lilla söta Isabelle kommer ju hit och ska gratta farfar sin. Missar henne! Buhuu.... Men på söndag, då ska jag snusa på henne!

Nu har filmen börjat om. Sojnes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0