Ready for Party!

Nu har jag fixat och trixat mig hela dan. For och solade i morse (kvart över 10 kanske), och sen hem och duscha. Sen vid halv 1 så for jag till Zara för att fixa håret. När jag kom hem var det bara att börja raka benen, vilken jag glömde då jag duschade. Sen så måste man ju ha fräscha sommarnaglar, så det var bara att måla dom. Och så klä sig och ta kort och sådär. Har sett DH mellan varven, och nu har jag sett hela femte säsongen. Nu väntar jag tills klockan ska bli 16, för då kommer Anton och hämtar mig. Ska käka på Okey ett helt gäng, och sen blir det förfest hos Tommy och Fia. Sen bär det av mot Lillträsk och Sommarfest! Det här ska bli en toppenkväll, jag ska ha kul! Min Jennifer ska ju vara med!




Ja, såhär ser man då ut. Hoppas man duger.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Oyes! ;D

2009-07-12 @ 15:23:37
Postat av: Elin

Du e himla fin i kort hår Lotta!! :)

2009-07-12 @ 15:41:46
URL: http://lejjaa.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Du ser himla bra ut i kort hår! Kanske det var ett tag sen du klippte dig, men jag såg det inte förrän nu så förlåt för en sen kommentar :)

2009-07-16 @ 00:51:56
URL: http://www.flamingon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0