Slutar snart...

Om en halvtimme har jag slutat, då ska jag cykla hem i räjserfart, byta om och iväg med mamma till Luleå. Blir en sväng på Storheden tror jag, och sen hoppas jag hinna in i någon affär på stan också. 17:30 måste vi senast ha hämtat våra biljetter, för 18 börjar bion. LÄNGTAR!

Jajja, hade inget vettigt att säga egentligen. Mamma och pappa har köpt en byrå åt mig idag, men den ska målas, och sen måste jag ju betala dom också för den. Den kommer stå i hallen när den är klar.

Har jag något annat att berätta då... Jag måste ju skriva av ett recept här, bland det godast jag ätit! Dom ska bakas och ut på blggen sen! Ja, inte kakan, men receptet åtminstone. Blir så kladdigt att trycka in en kaka i bloggen.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0