What!?

Hur gör folket egentligen? Jag önskade att min blogg också var stor, inte nu direkt som Kenza eller Blondinbella, men lagom stor. Såg just den här killen. Han ligger 3a på listan över mest lästa bloggar på blogg.se just ju, och han har bara bloggat i 2 veckor! 2 veckor! Fattar ni! Det är ju ingenting! Hur gör man för att få alla att läsa ens blogg? Dom som skriver om någonting speciellt kan jag förstå, men folk som bara skriver om sig själva.. Jag gör ju det, men inte är det 1000 personer som läser min blogg dagligen. Jag blir så frustrerad...

Så, då kan vi ju prova göra ett test här då. Alla som läser min blogg kan väl kommentera det här inlägget.. Så får vi se...

Kommentarer
Postat av: Tea

Kollade in Tobbe-bloggen, men fattar inte varför i hela fridens dagar folk läser den. Den var ju svintråkig. Så tråkig att jag inte ens orkade läsa den :P.

2009-07-28 @ 04:35:37
URL: http://teaeriksson.blogg.se/
Postat av: mamma

alltså, otroligt.Hur bär dom sig åt. tycker ju din är myyycket roligare läsa. vardagliga händelser ur ditt liv, glädje och tårar om vart annat blandat med tokerier du hittar på. Kram

2009-07-28 @ 15:14:37
Postat av: mamma

skrev ett inlägg men som vanligt så försvann det någonstans på vägen. skulle bara säga att du skriver då mycket bättre. glädje, tårar och alla tokigheter du kan hitta på och råkar ut för. fortsätt så kram

2009-07-28 @ 15:20:59
Postat av: Zara

Jag läser den ju! And I love it!=) Förstår inte heller hur hans blogg kan vara så stor?! Och du... man skulle inte orka vara så aktiv som det han är. Har du seriöst sett hur många inlägg han skriver per dag? Skaffa ett LIV säger jag bara till honom!;)

2009-07-30 @ 10:28:53
URL: http://zaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0