Baksmällan

Jobbade 7-12 idag, sen hem och åt varma mackor som mamma hade gjort iordning. Sen iväg till Zara. Efter en för lång stund så kom vi iväg till Luleå. Hämtade en hundbur till Zaras syster, sen for vi på Walle (Waldorf) och åt. Gott! Sen en snabbkoll på Cubus, hittade svarta täta leggins. Sen hitta Zara tablettaskar på Lagerhaus. Sen blev det bio, Baksmällan. Den var väl bra, men inte alls lika rolig och bra som The Proposal. Precis innan filmen började så önskade personalen alla en trevlig filmvisning, plus att dom lottade ut två priser. Första priset dom lotta ut var till plats nr 70, rad 8. Gissa vem som satt där? JAG! Vann en uppblåsbar badboll och ett senilsnöre. Hur många sånna har man inte? Börjar bli less dom nu faktiskt... Men det är grönt och fint, så jag kommer nog byta ut det mot snöret till jobbnycklarna tror jag.





Nu ska jag och mamma se Patrik 1,5, för vi vill inte gå och lägga oss. Så det blir jordebär och grädde för min del till filmen, och lite glass åxå. Har ju så god glass hemma!

Imårrn blir det lapa sol i Lillstrand!


"Alla synder är försök att fylla ett tomrum."

- Simone Weil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0