Dom får inte dö!

Har precis sett säsongsfinalen av Greys Anatomy, och det slutade på helt fel sätt! Varför måste dom hålla oss oroliga resten av sommaren? Det är grymt! Dom får inte dö!!! Det får dom inte! Skulle ut på Kanal5.se, men det är tydligen fler än jag som måste skriva på namninsamlingen och kolla runt, för deras servrar klarar inte av så här mycket folk samtidigt. Snälla, låt dom leva!





Igår var jag hem till Vidsel för att gratta morfar som fyllde år, och för att hjälpa mamma att röja på vinden. Det har tagit två dagar, men nu är det klart. I morse var vi iväg på soptippen med allt skräp, det fyllde hela volvon. Och nu har pappa lastat mer skräp i hela volvon plus hela släpet också, så då ska dom fara med det imorgon bitti.

Nu ikväll har jag även varit på en liten nostalgitripp. Jag och mamma var och såg på Vidselsskolans musikal Lejonkungen. Vissa var betydligt bättre och roligare än andra, men dom var alla duktiga. Det är 7 år sen man sist var med i musikalen, och det är nog 6 år sen jag sist var och titta på musikalen.

Imorgon ska jag fortsätta med min städning här hemma, och förhoppningsvis bli klar med den. Ska även på Ica och handla billiga jordgubbar, varmkorv och lite annat. Och så ska jag på facket och "förhandla", få se vad dom har att säga.

Och Fringe börjar ju om imorgon! Det är bra det, det slutade ju så spännande sist! Kan behövas en bra series start nu när en bra series slut var så hemskt.

Nä, nu ska jag nog äta en risifrutti, för jag blev hungrig. Sen ska jag gå och sova.


"Alla synder är försök att fylla ett tomrum."

-Simone Weil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0