Extreme HomeMakeover

Zara har ju varit så himla duktig och storstädat hela lägenheten! Mest inför den kommande bebisen, men även för att få bli av med en massa skräp. Nu har hon inspirerat mig så pass att jag har tänkt göra likadant! En storstädning av hela lägenheten. Typ ett flyttstäd, som Erika sa igår. Ja, nästan.
Har tagit lite kort i lägenheten för att se om det blir någon skillnad på före och efter. Har ju egentligen inte så stökigt hemma just nu, men det stökiga brukar hamna där det inte syns. Så därför tog jag kort på gömställena också. Vi får väl se vars det här slutar.



Mitt skrivbord


Min översta skrivbordslåda.


Vardagsrummets centrum. Inte så farligt.


Köket. Stökigt matbord och en del disk.


Underskåpet från helvetet. Vem sätter in en halv hylla?


Burkskåpet. Trots att man städar här ofta blir det alltid stökigt igen. Varför?


Bäst att börja städa. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Anneke

duktig duktig längtar redan till efter bilderna ;-)

2009-06-07 @ 10:43:55
URL: http://tysksvenska.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0