Lycka till Tea!

Pratade just med Tea på MSN. På måndag far hon till USA för att stanna där i ett helt år!
Nu är det så att hon har bett mig göra designen till hennes blogg, som ni för övrigt måste hålla koll på så ni också får se hur hon kommer ha det där borta på andra sidan Atlanten. Jag kommer sakna henne!
Nu är bara den stora frågan vad jag ska göra med bloggen hennes? Hon ska få säga lite hur hon vill ha den, men jag måste nog klura lite på det där. Har ni några förslag får ni gärna höra av er.

Om en timme ska jag iväg och spela brännboll med lite folk, vet inte alls vilka som kommer mer än dom jag har raggat ihop (mina bröder med kompisar). Så det ska bli kul! Hoppas det inte börjar regna bara, är lite grått ute.

Sen blir det hem och duscha och börja fixa sig och så ska jag äta middag med Erika som kom hem imorse! Sen blir det Western Farm! Ska bli kul! Har aldrig varit där, eller det tror jag inte nån av oss fyra (jag, Erika, Annika och Anton) har. Så det blir skoj. Som jag fatta det skulle även mina bröder dit, efter whiskeyprovningen i Piteå. Blir åxå skoj!

Har gjort den där goda kladdkakan idag, blir efterrätten efter pizzan! Och idag blir den ju som den ska, för den står redan i kylen. Sen så blir den nog extra god då jag har både grädde och jordgubbar att bjuda på till kakan!

Ha de så bra folket! Ska börja spåna på Teas design..


"Män vill ha samma sak av sina underkläder som de vill ha av kvinnor: lite stöd och lite frihet."

- Jerry Seinfeld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0