Mobil-häll-vete-i-en-säck

Är inte god på min mobil just nu. För någon dag sen så starta den som om sig själv, två gånger kanske det var, men sen dess har den varit normal. Till idag. I morse hann den nog starta om och hängde sig 4 eller 5 gånger. Sen har den varit bra hela dagen, tills nu ikväll. Nu har den hunnit starta om och hängt sig mer än 5 gånger. Så jag är inte glad på den, med tanke på att jag ska använda den då jag springer Vårruset imorgon. Jag är ju så bortskämd nu med att jag har stegräknare på den, och kan starta ett program som visar hur långt jag sprungit, hur lång tid det tog, max- och medelhastighet jag sprungit med. Nu är jag rädd att det ska sabbas imorgon då jag ska ta tid och kolla hur det går för mig. Dom har ju en klocka uppsatt på plats, så man ser ju när man kommer i mål vilken tid det tog, men allt det andra vill jag också veta. Blir väl att fara till stan någon dag och höra vad dom tror är fel och vad det kostar at repa den. Förmodligen kostar det lika mycket som en ny mobil, så jag har faktiskt hunnit kolla upp några mobiler. Jag måste ju ha stegräknare på den, och det finns på några stycken. Men det är så svårt att kolla det på nätet, lättare att fråga någon som har koll på läget och kan visa mobilen på plats.




Ja, nu är det väl bäst man går och sover. Läste ut sista boken i Stieg Larssons Millennium-serie igår kväll, så nu blir det att börja på Jan Guillous serie om Arn. Har ju sett båda filmerna, men det finns ju 4 böcker, och böckerna är ju allt som oftast bättre än filmerna. Så då vet ni den intressanta detaljen av mitt liv. Finns mycket att lära här, eller så inte...


"Om jag ljuger så är det bara för att jag tror att jag talar sanning."

- Phil Gaglardi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0