Snopet

Hade lite bråttom idag eftersom jag skulle hinna göra lite ärenden på byn innan jag skulle börja jobba 12. Och sen skulle det bli lite stressigt då jag skulle sluta jobba 16, hinna äta och kl 17 så skulle bussen till Vårruset avgå. När jag kom till jobbet undrade dom vem jag skulle jobba för. Men hon jag skulle jobba för, som är på kurs, var ledig idag. Så det blev alltså inget jobb. Antingen har hon sagt fel dag till mig, eller så har jag skrivit upp fel dag. Men men.. Blir ju mindre stressigt då. Och en dag mindre att räkna. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men det blir nog att se lite serier.

Kollade upp på gamla bloggen, och jag sprang Vårruset på 29.10 förra året, inte 29.33 som jag tror jag har sagt. Har haft lite ångest över om jag verkligen ska starta i främsta ledet i år, men jag ska göra det. Längst bak i främsta ledet. Det får väl gå som det går. Men jag är envis, och bara jag tar bricanylen lite tidigare än jag gjort nu då jag varit ute och sprungit så ska det nog gå bra. Jag ska banne mig klå 29.10, om så bara med en sekund!


Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0