Årets första dopp!

Nu är årets första dopp avklarat! Det var svinigt kallt, men det hade jag ju räknat med. Jag, Martin, Sofia och Jimmi var iväg till Lillstrand för att göra första doppet. Eller, Martin har redan gjort det, i början av Maj, men inte vi andra, tror jag då. Jag var först i. Martin var i längst, men han försökte ju få i Sofia, som var segast. Men alla doppa sig.



Glad Jimmi.


Martin försöker dra i Sofia.



I fredags så var det ju vårkonsert för Blåsets del. Det gick ganska bra, blev bara alldeles för trött alldeles för fort. Vi spela ju bara låtar med fart i, inga snälla saker direkt.
Sen har jag varit hos mor och far, i helgen igen. Har solat, ätit morsdagstårta, sett Robinsonfinalen och nu ikväll blev det bilbingo utan vinst och första doppet då.

Nu till veckan jobbar jag måndag - torsdag, sen är jag ledig tills sommarvikariatet börar den 15 juni. Så det blir en dryg veckas ledighet. Får väl se vad man gör då. Blir nog att putsa balkongfönstrena, se tv och försöka hinna se en massa serier, så man inte behöver göra det i sommar. Annars blir det ju så mycket som lagras på hög till hösten, och då börjar ju alla serier om.

Jennifer kommer hem på fredag, och veckan efter det kommer Erika hem! Ska bli skönt att alla mina vänner kommer vara på hemmaplan i sommar. Jennifer, till helgen blir det kanske en speldag, eller vad tror du? Och sen har vi ju hela nästa vecka att hitta på saker, för ingen av oss har ju nå jobb.

Nu ska jag blåsa håret torrt, sen blir det att borsta tänderna och så läsa lite innan det blir sova. Börjar ju 7 imorgon, men slutar redan 12:30. Skönt. Då ska jag se allt det mamma spelade in åt mig idag, och sen blir det ett varv på Åsen. Tror det får räcka med 2,5km imorgon, och så tar vi två varv på tisdag, vilar onsdag och så Vårruset på torsdag. Måste ju ringa friskvårdskunsulenten också ang min tröja.


"På grund av den nuvarande ekonomiska situationen måste ljuset i slutet av tunneln släckas under helgerna."

- Okänd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0