Designen snart klar

Har suttit ett tag idag också med att försöka mig på att designa om Jennifer blogg. Har inte så mycket kvar nu, ändra lite textfärger, och kanske någon textstil också. Och såklart om hon inte är nöjd med något jag gjort så måste ju det ändras också. Men annars så blev då headern klar idag, om hon godkänner den. Men hon kommer ju hem inatt, och vi ska träffas imorgon, så då får jag väl höra vad hon tycker och tänker. Vad hon vill ändra och vad hon vill behålla. Tror ändå hon kommer bli ganska nöjd. Jag är ju inget proffs, inte ens en hyffsad amatör, men bättre än en som ingenting kan om photoshop och om bloggdesign.

Hann inte hem till Greys började, så jag sluta ut att se det. Jag spelar ju in det så jag ser det imorgon i stället. Egentligen hade jag tänkt lägga mig nu direkt, men jag är inte trött, så det blir nog att spela lite Zylom-spel. Jag ska ju upp ovanligt tidigt imorgon. Ska vara halv 8 i Norrfjärden på gökotta, så det blir att stiga upp typ kvart över 5, halv 6. Måste duscha och fixa håret och äta och klä mig och fixa lite fika att äta uppe på berget och sådär. Uschligt tidigt, men måstligt.

Ha det bra, och sov gott.



Visst har jag köpt söta kläder till Johan och Zaras bäbbe?


"Åh, trampet av små fötter i huset. Det finns inget som går upp mot att ha en dvärg som betjänt."

- W C Fields

Kommentarer
Postat av: Emma

Åååhhh! Det var bland det sötaste jag sett!! När jag får barn ska de få en sån där ;) Grönt och får, kan de bli mycke mer mig över det? :)

2009-05-22 @ 00:49:55
URL: http://www.lemmal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0