Gökotta

Ljög litegrann igår. Sa att jag skulle stiga upp typ kvart över 5. Den var kvart i 6 då klockan ringde. Jag tänkte att jag snabbduschar och äter en Gorbys till frukost, det går betydligt fortare än att klämma i sig en gröttallrik. Så så blev det. Körde till och med rätt, fast jag trodde jag hade kört fel. Men vi var tydligen först där, så då är det ju inte så konstigt om jag trodde att jag hade kört fel. Det var varmt och soligt hela tiden. Sjukt jobbigt att spela bara, är inte van att ha fagotten hängandes kring halsen. Men men..

Precis då man kommit hem igen, vid halv 11 tror jag, började det att regna. Snacka tur vi hade! Har sett Greys, gjort klart så gott som allt på Jennifers blogg, sett 3 avsnitt av Heroes, läst bloggar och spelat lite på Zylom. Nu väntar jag bara på att Jennifer ska höra av sig så jag får fara dit och spela spel med henne, Johan och Marianne. Trodde ju att det skulle bli kanske runt 14-tiden, men nu är klockan snart 17 och har inget hört än. Men det kan ju inte dröja så himla länge nu...



Fatta vad grönt det är ute nu! För en vecka sen var det trist och grått, nu är allt grönt och skönt.


"Var kräsen i valet av följeslagare eftersom du kan komma i den situationen att du måste äta upp honom."

- Olle Strandberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0