23 år

Grattis Lotta! Idag blev man gammal tant, hela 23 år. Har inte hunnit blogga förän nu, har haft fullt upp hela dagen.


Hemgjord tårta. Inte den snyggaste kanske, men god.


Morotskaka.

På morgon kom mamma förbi och vi fixa lite saker. Sen började jag att fixa fyllning till tårtan, gjorde en morotskaka och rullade chokladbollarna. Har diskat till förbannelse och sen snabbt dammsugit också. Strax innan 13 så var jag klar med allt, och hann precis byta om innan dagens gäster kom. Har som delat upp det, så idag kom Johan, Zara, Isabelle, Martin och Sofia. Sen dom hade farit dröjde det inte länge innan Maggi dök upp. Och sen var det bara att käka middag och fara iväg och jobba.
Var förbi Johan och Zara och fick mig en matlåda med blodpalt! Gott! Och nu har jag kommit hem, hunnit läsa alla bloggar och ska nu själv blogga innan jag lägger mig och läser.


Röd tröja/tunika H&M - Martin och Sofia.
Grey's Anatomy säsong 4 - Johan, Zara och Isabelle.


Coolaste älgen ever! - Maggi.


En slant - Maja.

Det är allt jag har hunnit få idag. Är himla nöjd! Serieboxen har jag länge velat ha, tröjan älskar jag (har en likadan orange, Pippi-tröjan) och älgen var stencool! Och pengar är alltid välbehövligt.

 Imorgon kväll kommer mamma, pappa, mormor, morfar och farmor. Tror även Annika skulle komma förbi en sväng.


"Gör det roliga först! Det tråkiga är mindre tråkigt när inget roligt väntar."

- Magnus von Platen

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis på födelsedagen :D (eller i efterskott då, klockan är ju över 12 ;P)

2009-11-13 @ 00:08:15
URL: http://sofieri.blogg.se/
Postat av: lEmmal

Ojojoj förlåt Lotta! Helt tappat greppet om dagarna nu då jag varit sjukskriven (för halsfluss denna gång) Så ber hundra gånger om ursäkt! Grattis i efterskott! :D Du verkar ha haft en riktigt hääärlig födelsedag :) sen som du nu skriver kommer de bli fler som kommer och grattar dig imorrn.

Sov gott! :)

2009-11-13 @ 00:25:36
URL: http://www.lemmal.devote.se
Postat av: Tea

GRATTIS LOTTA! (Det är fortfarande torsdag här i USA :D).



pusskram

2009-11-13 @ 01:23:55
URL: http://teaeriksson.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis i efterskott!! :) Kram

2009-11-15 @ 18:18:33
URL: http://lejjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0