Gästbloggare Anton



Jaha. nu blev man gäst bloggare. Har 12 timmar kvar på tåget. Med Lotta. Och sen fest lördag och hem tisdag. Mkt tåg.

Nä men Dagen började bra. steg upp 11. Åt, och spelade trummor. sen var d gymet. Träna Tuttar, Tricep, Axlar å mage.  BTW. Stretchning e för bögar. å tjejer.. För en stel tjej.. man vill juh inte dela säng med ett järnspett. ^^
Sen åt jag igen. Tog mig ett bad. Varmt å skönt. Jag var naken ^^
Sen låg jag å mös med annika tills d var dags att ta sig till tåget.. Glömde, jag har packat idag. VÄLDIGT intressant. Sen träffa lotta vid tåget. Hon har jätte mkt grejor. Jag har en väska, hon har kudde, Ryggsäck, Väska, Handväska. Samt en sneaky gömnd Filt. Med stort "F" för att den e viktig.
Så nu sitter vi på tåget. Och vi kommer sitta på tåget mkt länge till. Vi har inte heller så mkt att göra så man kanske hinner skriva mer på hennes blogg sen. Det e faktiskt ganska roligt. Som en rolig avslutning. Så har Lotta spänningsregulatorn som sitter på kabeln i knät. Dom blir ganska varma.... hum ^.^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0