Gott nytt år!

Så sa prästen i kyrkan i morse. Jag och mamma har nämligen varit till kyrkan idag, båda Vidselskörerna skulle sjunga ihop, och så är det som mysigt att gå till kyrkan och lyssna på och sjunga julsånger. Och då prästen typ hälsade oss välkomna så hälsade han oss även gott nytt år. Kyrkoåret börjar ju alltid till första advent, och slutar på domsöndagen, söndagen innan första advent alltså. Så Gott nytt (kyrko)år!

Vad har man annars gjort idag? Då det var slut i kyrkan for vi ner på Bilisten och kollade in deras utbud. Dom har gått i kk, så nu säljer dom ut allt för halva priset. Fick en den med oss hem, bland annat fick jag med mig lite godis och WC duck, rengöringsmedlet ni vet. Sen så släppte pappa av oss på kyrkan igen, och så sparkade jag hem mamma. Jag fick sparka hon till kyrkan innan förstår ni, i 14 härliga minusgrader! Riktigt härligt och skönt ute! Känns bra med lite kyla, nu längtar jag bara efter snön.

Har sett Fringe och Glee idag. Sen blev det rökt abborre hos mormor och morfar. Och så äppelpaj på det. Riktigt mumma! Sen har jag varit hos Anderssons och spelat flöjt och fagott i nästan 3 timmar. Eller, spelade inte i 3 timmar, men jag var där i nästan 3 timmar.

Nu ska jag och mamma se på One Tree Hill innan det blir godnatt.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tea

NEJ!? :( Inte har Bilisten gått i konkurs? :((



Aja. Så länge raketen finns kvar, så...

2009-11-29 @ 23:52:27
URL: http://teaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0