Hamburgare

Nu är Jennifer och Johan och skjutsar Poki till bussen. Längtar tills dom kommer tillbaka, för jag är hungrig! Blir hamburgare idag, ska bli gott! Annars har det inte blivit många knyck idag. Ja, förutom städningen då. Men efter den blev det faktiskt så vi spelade ett Sagan om Ringen spel, och vi blev 5 st! Man kan inte vara mer än 5 i det, och jag tror aldrig jag har spelat med mer än 3 eller 4 st. Så det var kul, även om jag och Jennifer fick spela för dom andra. Det tar nämligen lite tid att lära sig det fullt ut, man måste vara lite taktisk och så.

Efter det, och vi förlorade mot Sauron, så blev det två parti av utslagspoker. Sen for Ekman hem, och då blev det lite snack. Nu är Poki på väg hem och sen blir det hamburgare. Efter det blir det kanske en film eller så. Bara mys och ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0