Inte enligt planerna

Hade ju tänkt hinna med en himla massa saker idag, men det gjorde jag inte. Hade tänkt göra allt jag skulle göra efter besöket på UM, men det drog ut en massa på tiden då dom öppnade en timme senare än tidigare. Men då fick jag ju hälsa på Zara och Bella en stund istället!

Men vad har jag då hunnit göra idag? Har bakat 18 kladdmuffins som jag ska sälja i Koler på lördag. Sett Andra Avenyn har jag också gjort. Sen blev det träningsdags. Då jag kom hem från den så gjorde jag en tårtbotten och 2,5 sats chokladbollssmet som jag ska rulla imorgon. Och så har jag sett på Greys Anatomy och True Blood.
Så imorgon blir det att städa, göra tårta och rulla chokladbollar. Och så jobba på kvällen.


"Det är enklare att slåss för sina principer än att leva upp till dom."

- Alfred Adler

Kommentarer
Postat av: Tea

:) vad roligt att höra.



som du kanske ser i bloggen så mår jag ganska dåligt emellanåt. det har med min ätstörning att göra, men jag berätta ALLT när jag kommer hem igen till sommarn :D. men annars är allt helt perfekt här. som vanligt :D



tack :) och puss och hälsa

2009-11-11 @ 23:27:22
URL: http://teaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0