Julpyntning

Nu har jag pyntat klart. Blev så mysigt här hemma nu! Det är bara en sak som är knasigt, och det är att jag bara har en julstjärna i fönstret. Har som för mig att jag haft två, men tydligen inte. Så ska kolla på Konsum sen ikväll om dom har en likadan. Fönstret ser lite snett ut med bara en. Och sen är det ju bara julgranen som ska fram också, men den får vänta två veckor till eller så.


Vardagsrummet före.


Vardagsrummet efter.


Vardagsrummet före.


Vardagsrummet efter.


Köket före.


Köket efter.


Hallbyrån före.


Hallbyrån efter. (Tänk bort pennan.)



Detta hälsar alla gäster välkomna.

Kommentarer
Postat av: Tea

vad fint du har det! :D

2009-11-25 @ 15:55:03
Postat av: Linda Karlsson

Vad fint du har gjort det. =) Himla mysigt. Vad kul att du hittade tomtarna. Tror att jag kommer ihåg dem. Tiden går kan man lugnt säga. =) Hoppas vi ses i Kåbban i vinter. Det skulle vara kul. Kram

2009-11-25 @ 20:36:11
URL: http://lindamariakarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0