Minnen



Det här fick jag för 5 år sen då jag fyllde 18 år. Tänk, på den tiden så brukade vi vara minst 6 st då vi hittade på något. Ibland var vi många fler. En valborgs stod vi 15 st på en stor trådrulle! Det var tider det. Jag kan önska mig tillbaka ibland, det känns som att man hade så lite att oro sig för. Man gick fortfarande i skolan och visste vad man gjorde ett år från då. Nu vet man ingenting, man vet inte vad som händer en månad från nu. Det hinner hända mycket på 5 år. Många av dom som man umgicks med ofta då, umgås man inte alls med nu. Tråkigt, men man växer upp på olika sätt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Visst är de så, men visst är de härligt att ha minnen att tänka tillbaka på :)

2009-11-21 @ 22:49:55
URL: http://lejjaa.blogg.se/
Postat av: Mikaela

åh så kul när man hittar saker som får en att minnas och tänka tillbaka :) tråkigt att du tappat kontakten med vissa :/

2009-11-21 @ 23:27:48
URL: http://mikaelamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0