Mycket proteiner

Nu käkar jag ägg- och kaviarmacka, mycket gott! Gulan ska förståss vara lite lös, annars blir det tråkigt. För att koka det perfekta ägget gör man så här:

1. Koka upp vatten i en kastrull.
2. Lägg ner äggen försiktigt med en sked, annars spricker dom.
3. Koka i 7 minuter.
4. Spola kallt vatten i kastrullen tills allt vatten är kallt.
5. Skala, ät och njut!

Nu har jag kommit hem från ett dubbelt träningspass. Blev Bodytoning mellan 18-19 och sen läste jag lite Arn innan det blev Pilates 20-21. Nu blir det One Tree Hill och Gossip Girl innan läggdags.


"Livet är det som händer medan du gör upp andra planer."

- John Lennon

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tjo!

Hoppas du haft en bra helg!

Ni som läser denna bloggen och är intresserad av sport o spel, kolla gärna in min blogg.

Ha en trevlig kväll!

2009-11-01 @ 22:17:40
URL: http://spelens.blogg.se/
Postat av: robyn

jag har frågestund på min blogg !

skulle bli jätte glad om du vill ställa en fråga där :)

2009-11-01 @ 22:38:21
URL: http://justrobyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0