Rec

Slutade kl 16 idag, och då skyndade jag mig hem för att trycka i mig lite mat. Sen blev det bowling med Anton, Annika och Erika. Anton vann första serien med två poäng över Annika. Andra serien vann jag överlägset med typ 15 poäng. Men totalt så blev det väl (tyvärr) Anton som vann.

Erika for sen med bussen till Piteå, och vi andra tre for på Konsum och hyrde film. Johan och Jennifer hade rekomenderat Rec, men när vi slår på den så upptäcker vi att vi sett den filmen, fast den engelska versionen. Quarantin heter den, och den såg vi i somras eller liknande. Det här var nog en italiensk eller spanks version, troligen originalet. Men men.. Vi såg den i varje fall.

Nu sitter jag hemma i nattlinne. Tänderna är borstade och nu ska jag se One Tree Hill som jag spelat in. Sen blir det godnatt och upp tidigt imorgon. Ska till stan med mor.


"Det finns en topptrio på 10, 15 man som kan vinna."

- Jan Boklöv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0