Supernatural

Har precis sett första avsnittet av femte säsongen av Supernatural. Jag kom på mig själv med att tänkt att jag faktiskt tycker att det var bättre förr. Jag tycker det var roligare att se hur dom kämpade mot en sorts demon per avsnitt. Det är inte så längre, utan en säsong handlar om samma sak. Fjärde säsongen handlade om hur demonerna bröt de 66 sigillen för att släppa ut Lucifer. Den här säsongen kommer nog att handla om hur dom hittar och dödar Lucifer. Det ryktas tydligen om att det här är sista säsongen, och jag hoppas nog faktiskt det. Jag menar, hur länge ska Lucifer vara fri? Hur länge ska han döda folk, innan Sam och Dean dödar honom? För det är ju så det kommer sluta, det kan ju inte sluta med att Lucifer vinner. Eller hur?

Nu säger jag godnatt, hoppas jag får sova länge imorgon.


"Jag har haft en underbar kväll - men det var inte den här."

- Groucho Marx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0