Ännu en dag till ända

Ja, vad har man gjort för vettigt idag då? Har ju bakat, jag tror det blev gott. Smakade aldrig, men på jobbet sa dom att dom var goda. Blev bananmuffins idag, har provat ett helt nytt recept. När dom var klara så for jag på jobbet och hälsade på. När jag kom hem så kom mamma precis också. Så blev det en sväng på byn för att handla och dela ut CV. Sen hamnade vi uppe hos Zara och Isabelle. Fick se hur en betabet-match går till. Och sen jag kom hem har jag ätit, pratat i telefon och uppdaterat bakbloggen. Nu MSNar jag med Annika, och kl 21 blir det Criminal Minds. Ska nog spela lite Nintendo tror jag. Ha de!

"Så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter."

- Jonas Gardell (boktitel)


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ja, det är det hoppas jag =)

2009-10-15 @ 20:05:02
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anna

det spökhuset vi var till ligger utanför korsträsk. :p man kör förbi sågen åde, sen in på en liten grusväg. de var en karl som hängde sig i huset, därav ett spökhus.. händer tydligen knasiga grejer där. :p

2009-10-16 @ 09:17:46
URL: http://annaeengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0