Äntligen klart

Kl 17 var jag klar med alla 80(!) cupcakes. Började som sagt strax innan 10, så det har tagit mig ungefär 7 timmar att bli klar. Men då har jag hunnit på affären en sväng, och så var jag borta och simmade mellan 15-16. Så det kanske har tagit 5,5 timmar då allt som allt. Jag har även hunnit göra snygga skyltar till cupcakesen, men recept och bilder kommer upp sen, förmodligen efter helgen. Sitter nu och trycker i mig färsk pasta och köttfärssås med massor av vitlök. Tack mamma, det var gott! Om 10 minuter far jag, ska bara käka färdigt, bära ner allt i bilen, hämta Emmy och så på Ica och hämta ut mitt paket. Så det är bäst jag säger hejdå här och nu. Skriver kanske mer ikväll. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0