Duktig flicka

Nu har jag varit duktig och diskat, dammsugit och rensat kvitton ur börsen. Nu ska jag bara byta om och fara och hämta mamma.

Sofia, jag har kollat in Eksons, men jag vet inte vad jag vill vara. Det är det som är så svårt. Annars hade jag gratis kunnat klippa sönder ett lakan och vara spöke, men det kändes lite trist. Så lite hjälp med vad jag ska klä ut mig till, tack!

Ikväll händer.. Ja, vadå? Vet inte om jag ska fara på kommungympan, eller om jag ska slappa hemma i soffan. Träningen börjar ju först 20, så jag hinner ju slappa ett tag före om jag vill. Men vi får se. Kan ju vara bra med en vilodag också. Tränat tisdag och onsdag. Imorgon blir det simning. Kanske stannar hemma i soffan under mina filtar ändå... Eller.. Jag vet inte.. Vi får helt enkelt se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0