Glass

Jag hade lovat mig själv att inte äta något sött efter tärningen, bara mackor som vanligt. Men det blev glass ändå. Och gammalt polkaströssel. Dumjag. Men men.. Är huvudet dumt får kroppen lida.

Nu har jag sett Greys Anatomy och True Blood. Ska ta och borsta tänderna och sen läsa lite Arn eller lösa korsord. Blir nog korsordet.

Kan även berätta att jag har mörkblå naglar på händerna (vilket ni redan sett) och knallorangea tånaglar. Riktigt snyggt faktiskt! Måste erkänna att det orangea är snyggare än det blå, men det är nog för att jag inte är van vid så mörka färger på naglarna. Det mörkaste jag har haft är blodrött. Nåja, blir nog att måla om i helgen.

Vad händer imorgon då? Hade ju tänkt göra lite nytta idag, men det blev inte riktigt så. Har ju bara målat naglarna och sett på Supernatural, så man får väl ta och diska och dammsuga och tömma börsen på kvitton imorgon. Kanske ta och boka en tvättid till veckan också.

Nä, nu blir det tandborstning och godnatt. Dröm Gott!

"Hans samvete var rent. Han använde det aldrig."

- Stanislaw Jerzy Lec


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0