Godnatt

Nu har jag sett Greys Anatomy och True Blood, så nu är det dags för mig att gå och sova. Ska ju faktiskt upp och jobba imorgon! Det är bara 4 timmar, men det är betydligt bättre än ingenting. Och när jag kommer hem från jobbet blir det en storstädning här kan jag lova. Blir att dammsuga och skura, bädda rent i sängen och byta handdukat. Hoppas bara att det finns en ledig tid i tvättstugan imorgon mellan 12-16.

Vi firade ju som lite smått att Isabelle blev 3 månader idag, så jag hade ju gjort en tårta. Tyvärr så sov hedersgästen hela tiden, efter att ha fått sina första vaccinsprutor idag. Men vi hade trevligt ändå. Här kommer som utlovat bilder på min kreativa skapelse.





Impade va? Jag sa ju det!


"Gör som en anka, brukade mamma alltid säga. Håll dig lugn på ytan, och paddla utav bara helvete där under."

- Michael Caine


Kommentarer
Postat av: smäm

åh vilken fin! du kan få komma och göra min födelsedagstårta nästa år :D

2009-10-22 @ 17:16:28
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0